Bli medlem av GUI SK Langrenn

Vi ønsker alle velkommen som medlemmer av GUI SK Langrenn

Medlemsregisteret til Gui Sportsklubb vedlikeholdes i idrettsforbundets medlemsregister «minidrett.no». For Gui Sportsklubb Langrenn er det en forutsetning at du melder deg inn i idrettslaget når du deltar på fellestrening.

Alle som har fått betalingskrav fra Gui SK hvor det står at faktura ligger i minidrett er registrert som medlemmer i dette medlemsregisteret. Har du ikke passord til denne brukeren, så må du velge «Glemt passord» på denne siden og benytte samme mailadresse som betalingskravet er tilsendt for å kunne logge inn.

For å melde seg inn som nytt medlem i Gui SK, så må man registrere seg som bruker på minidrett.no og søke etter Gui. Når du skal du melde deg inn i skigruppa så velger du «Ski (Langrenn)» og trykker «Send søknad».

Et bilde som inneholder tekstAutomatisk generert beskrivelse